جو شو | الموسم السادس | الحلقة الأولى | حق العودة

94 000 צפיות 3.3 מיליון

تكشف الحلقة الأولى من برنامج جو شو، في موسمه السادس على التلفزيون العربي، مصير الوعد الذي قطعه الجنّي "عبده" على نفسه لـ"جو" نهاية الموسم الماضي بإعادته ليقدم برنامجه من مصر، وسنرى كيف رحّبت مصر وإعلاميوها بالبرنامج وفريقه وماذا كان مصير الجنّي عبده نفسه؟
وتتناول الحلقة أيضا أحداثا اشتاق جمهور جو شو لتعليقه عليها خلال فترة إجازة البرنامج وتكشف عن الشخص الذي فتحت له مصر أحضانها واستقبلته بعد هروبه خارجها لأكثر من ربع قرن، وسنتعرف عليه من خلال حوار مميز جمعه مع الإعلامي أحمد موسى على إيقاع متفرد ونغمات متجانسة.
وتسلّط الحلقة الضوء على أحداث فلسطين الأخيرة لنعرف منها أهم إنجازات الرئيس الفلسطيني والسلطة الفلسطينية في قيادة المعركة الدبلوماسية، كما يعرض البرنامج أيضا مواقف دول وإعلاميين عرب مما جرى في تلك الأحداث.





⋐════════════════════════════════════⋑
أوقات عرض البرنامج :
يوم الخميس :
22:00 بتوقيت القدس
21:00 بتوقيت القاهرة
19:00 بتوقيت غرينتش
⋐═════════════════════════⋐════════════════════════════════════⋑
رابط البث المباشر على الإنترنت : alaraby.com/live
رابط البث المباشر على اليوتيوب : ilhistory.info/player/gJmbktl8ptfYyZM/wyd-w

⋐════════════════════════════════════⋑

▼ تابع التلفزيون العربي على مواقع التواصل الاجتماعي
فيسبوك
AlarabyTelev...
انستغرام
alarabytv
تويتر
alarabytv

תגובות

  1. Nedal Mashal
    Nedal Mashal
    3 שעות לפני

    love you joe keep up the good work

  2. مسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولى
    مسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولى
    8 שעות לפני

    النصر ل فلسطين والهلاك للمحتلين

  3. مسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولى
    مسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولى
    9 שעות לפני

    استغفر الله العظيم من كل دنب عضيم الله اصلح مصر وبقدرتك يا كريم

  4. kaadï Agh
    kaadï Agh
    2 ימים לפני

    نفسي اعرف كيف ساكتين الفلسطينيين على ابو مازن وسلطته وسحيجته الى الان وعيني عينك شايفين كيف هم ذليلين ووسخين .

  5. محمد Y9
    محمد Y9
    2 ימים לפני

    فخر الوطنيه 💚

  6. Taha EL-Masir
    Taha EL-Masir
    2 ימים לפני

    انتا مش بتهاجم القياده السياسيه انتا بتهاجم الاعلام بس وبتقعد تقلش علي كلمهم مش اكتر .. انا مش شايف مشاكل في قضايا معينة انتا بتعرضها يعني ولا حاجه

  7. Bob ASMR
    Bob ASMR
    3 ימים לפני

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  8. Ailsa Ni
    Ailsa Ni
    4 ימים לפני

    الله يا جو والله وحشتنا قوي قوي ووحشنا برنامجك و الضحك و المسخرة.. اهلا اهلا ....

  9. حقيقة مابات روبلوكس
    حقيقة مابات روبلوكس
    4 ימים לפני

    الحلقة برعاية طوط😂😂😂

  10. Suzanne Ghostine
    Suzanne Ghostine
    4 ימים לפני

    الله يا جو والله وحشتنا قوي قوي ووحشنا برنامجك و الضحك و المسخرة.. اهلا اهلا ....

  11. Aamerek Frreed
    Aamerek Frreed
    4 ימים לפני

    شكرا من القلب

    1. Ailsa Ni
      Ailsa Ni
      4 ימים לפני

      ليش ما علقت على تويتر وسيم يوسف من غرد على فلسطين واسرائيل ؟؟

  12. mathany Genaif
    mathany Genaif
    4 ימים לפני

    لمن اتكلمت عن دعم القضية الفلسطينية ما جبت سيرت اغلاق المجال الجوي السوداني امام شركات الطيران الاسرائلية

  13. sehhi vooty
    sehhi vooty
    4 ימים לפני

    حلقة جدا رائعة ابدعت ربنا يوفقك جو شو ❤🇩🇿

  14. Mhmd Aloshly
    Mhmd Aloshly
    4 ימים לפני

    احلا برنامج عربي استمروا يا ابطال

  15. محمد الشويطر Mohammed ALshowaiter
    محمد الشويطر Mohammed ALshowaiter
    5 ימים לפני

    ههههههههه هههههه تحياتي من 🇾🇪 ركز ع اليمن

  16. Meow Zone
    Meow Zone
    5 ימים לפני

    Hello how are you ? This is a new channel for cat lovers with all the crazy things that cats do I hope you like it, love you bye❤️

  17. Palms freelancers
    Palms freelancers
    5 ימים לפני

    ازي أوروبا بيوي الاشكال اللي زي اشرف السعد ده 🤔🤔

    1. sehhi vooty
      sehhi vooty
      4 ימים לפני

      من اليمن فلسطين اين الجيش المصري رجال الصعيد الحدود

  18. Nour Elhouda
    Nour Elhouda
    6 ימים לפני

    حلقة جدا رائعة ابدعت ربنا يوفقك جو شو ❤🇩🇿

  19. عبدالله العربي
    عبدالله العربي
    6 ימים לפני

    لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

  20. dcoog anml
    dcoog anml
    6 ימים לפני

    اللهم صلى وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

  21. منوعات رسم صور العاب أزياء
    منوعات رسم صور العاب أزياء
    6 ימים לפני

    كثر من حلقاتك عن المهرج ابو مازن بالله عليك 😂😂😂

    1. منوعات رسم صور العاب أزياء
      منوعات رسم صور العاب أزياء
      5 ימים לפני

      @nieooj gotoy what you mean 😐

    2. nieooj gotoy
      nieooj gotoy
      5 ימים לפני

      Senergy

  22. عبدالرحمن فتحي
    عبدالرحمن فتحي
    6 ימים לפני

    صلوا على الحبيب صلى اللَّه عليه وسلم

  23. khirou photographer
    khirou photographer
    6 ימים לפני

    في الدقيقة 16:00 ظهور شبيه من ضرب ماكرون بكف على خده 😂😂😂😂😂😂😂

  24. khirou photographer
    khirou photographer
    6 ימים לפני

    تحية لكل المصريين عندي سؤال واحد مين ده شو اسمه ؟؟

    1. dcoog anml
      dcoog anml
      6 ימים לפני

      بكل وضوح من غير نفسنه وأنك مش منضم لحاجه معينه اللي بتشوفه سئ بتعرضه واللي بتشوفه كويس برده بتعرضه ودي احلي حاجه فيك بجد ربنا يباركلك ويقدرك علي فعل الخير♥️

  25. Ahmed Khamis
    Ahmed Khamis
    6 ימים לפני

    نحن كبحرينيين نأسف لما بدر من اعلامنا الكلب عن تجاوزات ضد فلسطين ونرجو من الفلسطينيين عدم كره الشعب بل الحكومة والمرتزقه الى تشتغل مع الحكومة ولا مبدأ ولا ضمير

  26. احمد الطائي
    احمد الطائي
    6 ימים לפני

    ليش ما علقت على تويتر وسيم يوسف من غرد على فلسطين واسرائيل ؟؟

  27. Saad Cherni
    Saad Cherni
    6 ימים לפני

    43:25

  28. Awad Shaymaa
    Awad Shaymaa
    6 ימים לפני

    احسنت بارك الله فيكم يا اخي الكريم وحسبي الله ونعم الوكيل في اشرف السعدي

  29. Um salah Nayel
    Um salah Nayel
    6 ימים לפני

    حبيبي لازم تذكر دور ايران في القضيه الفلسطينيه وقصف اسرائيل ليش متريد تذكرهم ليش تاكل حقهم !؟

  30. bocoy noiu
    bocoy noiu
    7 ימים לפני

    من اليمن فلسطين اين الجيش المصري رجال الصعيد الحدود

  31. Bird sad
    Bird sad
    7 ימים לפני

    💌💌💌🇵🇸🇪🇬💌💌💌

  32. Bird sad
    Bird sad
    7 ימים לפני

    اهو كده الكلام ارجع وادلهم

  33. منوعات رسم صور العاب أزياء
    منوعات رسم صور العاب أزياء
    7 ימים לפני

    قصفت مخه لابو مازن😂😂😂💔

  34. Samia Khelil
    Samia Khelil
    7 ימים לפני

    وحشتني او يا جو من تونس

  35. يسوع
    يسوع
    7 ימים לפני

    Senergy

  36. محمد عماد
    محمد عماد
    7 ימים לפני

    يارب كل مغترب يرجع لبلده

  37. Hayel Aldandan
    Hayel Aldandan
    7 ימים לפני

    24:34 😸😸😸😸😸😸😸😸😸

  38. Pob Marley
    Pob Marley
    8 ימים לפני

    بجد ربنا يبارك فيك ويحفظك من كل شر انا مش بسيب حلقه غير لما اشوفها بس ده اول تعليق ليا بصراحه انا لما بشوف البرنامج بكون عاوز اعيط علي حال البلد وفي نفس الوقت مش ببطل ضحك هستيري علي اللي بيحصل وبشوفه واحلي حاجه انك بتعرض ده بكل وضوح من غير نفسنه وأنك مش منضم لحاجه معينه اللي بتشوفه سئ بتعرضه واللي بتشوفه كويس برده بتعرضه ودي احلي حاجه فيك بجد ربنا يباركلك ويقدرك علي فعل الخير♥️

  39. oiuet souiu
    oiuet souiu
    8 ימים לפני

    هذا الأجرب المسمى أشرف السعد، عاد الى القطيع، قطيع اللصوص والخونة مثله، ربنا ينتقم منكم يا بلحة إنت وعصابتك.

  40. ابو س سامي
    ابو س سامي
    8 ימים לפני

    ارائيس الفلسيطني يشبه كثير عبده ربه منصور هادي الذي يسكن فندق الرياض ما يستاهل اقول عليه رائيس اليمن يكفي اقول الذي يسكن فندق الرياض لانه

  41. ابو س سامي
    ابو س سامي
    8 ימים לפני

    الله يرحم الزعيم محمد مرسي اول ما قال لي امريكا لالا وقال لسعوديه لا وقال للامارات لا وقال لي إسرائيل اتخلصو منه كان زعيم عادل وكان خفف انجسات الذي يرتكبها كلاب مصر

  42. ابو س سامي
    ابو س سامي
    8 ימים לפני

    اجمل إعلامي واجمل برنامج انت قدوة ودائما الذي يقول الحق يغتلو ويموتو اشر موته الله يحرسك يارب من السيسى واعونه

    1. oiuet souiu
      oiuet souiu
      8 ימים לפני

      متى الاعاده ياجو شو من تلفزيون العربي

  43. Rita ns
    Rita ns
    8 ימים לפני

    The opening is great👏👏👏🇲🇦

    1. sehhi vooty
      sehhi vooty
      2 ימים לפני

      تحياتي إليك من غزة....القدس عاصمة فلسطين كل الاحترام لك

  44. massinissa52
    massinissa52
    8 ימים לפני

    حسين...و لا أروع

  45. Haytam Chokri
    Haytam Chokri
    8 ימים לפני

    جو راجل حر فلتحيا الحرية فكل مكان

  46. ed back
    ed back
    8 ימים לפני

    الى الاخوة العرب هل تعلمون ان الجزاءر تساند اسبانيا الصليبية ضد المغرب الجار المسلم في استعمارها لمدينتي سبتة و مليلية المحتلتين ، نعم المغرب اللذي ساهم في تحرير الجزاءر بالشهداء و الأموال و كان المغرب هو من ادخل قضية الجزاءر الى الامم المتحدة، و كان جزاؤه هو محاولة تقسيمه من طرف عسكر الجزاءر الشيوعيين و حرضوا عليه كل شيوعيين العالم و بذروا اكثر من خمس ماءة مليار دولار من اموال الشعب الجزاءري من اجل تقسيم المغرب و جعلوا من الجزاءريين شعبا جاءعا يقف في طوابير الجمعيات لساعات طويلة من اجل الحصول على المواد الغذائية ابحثوا في النت على طوابير الزيت و الحليب في الجزاءر و شنو على المغرب حرب استنزاف منذ السبعينات، نعم ابحثوا في النت على طرد المقبور الرءيس الجزاءري الاسبق لماءتين و خمسين ألفا مغربيا من الجزاءري يوم عيد الاضحى عام الف وتسعة ماءة و خمسة و سبعون بعد ان نهبو ممتلاكاتهم و بسخرية القدر ان هؤلاء الضحايا المغاربة كانوا مجاهدين ساهموا في تحرير الجزاءر، و الأمر أن الشعب الجزاءري اغلبهم كانوا يشمتون في المغاربة المطرودين و كانوا يقولون لهم سوف نستولي على ممتلكاتكم اي حقد هذا ، اللهم انتقم من الظالمين .ماذا قدمت الجزاءر لفليسطين لاشيء سوى البروباغندا و كانت خنجر مسموم في جسد الأمة الإسلامية، اتحدى ان يقدموا اسم شهيد واحد سقط في سبيل فلسطين، حتى حرب اكتوبر لم يشاركوا فيها و كذبوا على العرب ادخلو النت و شاهدوا شهادة الفريق سعد الدين الشاذلي رحمه الله و اللذي نفى مشاركة الجزاءر في حرب اكتوبر ، اكبر أكذوبة و هي مساندة الجزاءر لقضايا الأمة الإسلامية و العربية ، هل تعلموا انها ساندت الصرب في حربهم ضد البوسنيين، و ساندت الروس ضد الشيشان ، و ساندت اثيوبيا الصليبية ضد مصر و السودان .... اللهم انتقم منهم .

  47. معرفتي معرفتي
    معرفتي معرفتي
    8 ימים לפני

    🤭😂😂

  48. مصطفي احمد قطب عزاز
    مصطفي احمد قطب عزاز
    8 ימים לפני

    كلمة حق انا مكنتش بحبك بس بعد الحلقة دي اثبتلي بجد انك مش زي مرتزقة تركيا وقطر عاش جدا من مصر بحييك وكل الدعم ليك 🇪🇬❤️

  49. Reall Life
    Reall Life
    8 ימים לפני

    قسما بالله تشفيه غليل قلبي 🤣🤣🤣🤣

  50. Reall Life
    Reall Life
    8 ימים לפני

    التجرؤ على الدين تاشيره لدخول الدول العربيه اما التجرؤ على الحكومه تاشيره دخول للجحيم حسبي الله ونعم الوكيل

    1. منوعات رسم صور العاب أزياء
      منوعات رسم صور العاب أزياء
      5 ימים לפני

      @يسوع شو قصدك يا افندم😒

    2. أحمد سيد عبد اللطيف
      أحمد سيد عبد اللطيف
      5 ימים לפני

      عاش

    3. Reall Life
      Reall Life
      5 ימים לפני

      @يسوع الله يعينك ويهديك يارب

    4. Saad Cherni
      Saad Cherni
      6 ימים לפני

      @يسوع BRUH

    5. Malak asmaa Asmaa
      Malak asmaa Asmaa
      7 ימים לפני

      @يسوع ذي في

  51. seeni gzty
    seeni gzty
    8 ימים לפני

    تحية لجوشو ولشعب المصري من موريتانيا

  52. Mohmd Dura
    Mohmd Dura
    9 ימים לפני

    31:49😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  53. rose adam
    rose adam
    9 ימים לפני

    رائع انت يا جو

  54. حمدى زكى
    حمدى زكى
    9 ימים לפני

    علي كل حال انت لا تمثل إلا نفسك يعني مصر فى غنا عنك وعن امثالك من الخونة الل بيتصيدو السلبيات وبينسو الإيجابيات كل همهم هدم الدولة ان عار علي اهلك مش عار علي بلدك وبس بيع ياعواد شرفك وارضك وعرضك وبلدك بيع ياخى اتقي الله في بلدك وخليك حيادى حتى.لكن هتكون حيادى ازاى وانت شغال مع عزمى بشارة عضو الكنيست الاسرائيلي ربنا يرحمنا من امثالك يااحقر خلق الله ياعبيد الصهاينة ومراكيب أردوغان والله أنا قرفان انى بكتب ليك تعليق لانك أحقر من ان مصري يسمعك اصلا

    1. حمدى زكى
      حمدى زكى
      8 ימים לפני

      @seeni gzty حضرتك جبتى معلوماتك من وين؟ايه مصدر حضرتك علي صدق كلامك يعني حضرتك اعلم وادرى من قيادات حماس وحضرتك كنت قاعد مع السيسي وهو بيتفق عشان يسرق أموال الأعمار يافندم اسمع الأول لقيادات حماس الل شكرت السيسي علي وقف العدوان والإعمار ياجماعه لو تكرمتم قولو معلومات تكون بأدلة وبراهين عشان نعرف حتى نسمعكم

    2. seeni gzty
      seeni gzty
      8 ימים לפני

      55:00 السيسي قدم المساعدات للحصول على اموال و عقود إعادة الإعمار و خصوصا حينما اشترطت إسرائيل عدم تسليمها مباشرة لحركة حماس

  55. بوسكاية بوسكاية
    بوسكاية بوسكاية
    9 ימים לפני

    انت رقم واحد برافو

  56. ليال محمد
    ليال محمد
    9 ימים לפני

    متى الاعاده ياجو شو من تلفزيون العربي

  57. منوعات رسم صور العاب أزياء
    منوعات رسم صور العاب أزياء
    9 ימים לפני

    شو أبو الجوج منور😎✌

  58. ashraf Abdel_Hadi
    ashraf Abdel_Hadi
    9 ימים לפני

    الكل ما بيعترفرا بهيك سلطة ساقطة.

  59. محمد يزن
    محمد يزن
    9 ימים לפני

    يا نصاب لو في حكومة لازم تعدم لانة المثل بقول المال معادل اروح

  60. محمد يزن
    محمد يزن
    9 ימים לפני

    يعني يا نصاب مش عاجبك شعب ام ادنيا

  61. محمد يزن
    محمد يزن
    9 ימים לפני

    طنجرة ولقت غطاتها

  62. 12 13
    12 13
    9 ימים לפני

    احكي عن بشار الاسد القاتل بلي متعامل مع الماسونية

  63. Z X 5 A 5
    Z X 5 A 5
    9 ימים לפני

    ايه المقدمة المتفرجة دييي ؟ 🔥🤯

  64. houria lounis
    houria lounis
    9 ימים לפני

    حبيت نضحك لقيت روحي نبكي على حالنا

  65. ابوعبدالله الزهراء
    ابوعبدالله الزهراء
    9 ימים לפני

    لكل اخواتنا في فلسطين احنا كشعب مصر غير مسؤولين عن أفعال كلاب السلطه اعلام وحكومه ولو في أيدينا ونقدر كنا جينا بنفسنا وصلنا كل حاجه ليكم ونتحايل عليكم انكم تقبلوا مننا اقل حاجه ممكن نقدمها ولو بأيدينا كنا جينا نتقتل مع اللي اتقتل ربنا ينصركم

  66. ابوعبدالله الزهراء
    ابوعبدالله الزهراء
    9 ימים לפני

    احنا كمصر بلد وسخه بسبب حكومه زباله بنت ستين كلب يعني ايه الحكومه بتذل اهلنا وأخواتنا في غزه وتقول وتنشر وتفضح المساعدات والله نغصته علينا الله ينتقم منكم

  67. ابوعبدالله الزهراء
    ابوعبدالله الزهراء
    9 ימים לפני

    يا لهوي ي ي ي. انا افيه المطبات اعمال سفليه فطسني ضحك يا ابن الذين يا جو بدايه موسم قويه إن شاء الله

  68. Adil Nadouri El-Ouazzani
    Adil Nadouri El-Ouazzani
    9 ימים לפני

    55:00 السيسي قدم المساعدات للحصول على اموال و عقود إعادة الإعمار و خصوصا حينما اشترطت إسرائيل عدم تسليمها مباشرة لحركة حماس

    1. Adil Nadouri El-Ouazzani
      Adil Nadouri El-Ouazzani
      8 ימים לפני

      @mohamed Sam هو ذكاء منه نعم !! و لكن يضرب مبدأ 《حماس حركة إرهابية و تهمة التخابر معها 》 الذي أقام عليه سلطته

    2. mohamed Sam
      mohamed Sam
      8 ימים לפני

      فعلا يستثمر في الأزمة

  69. Ahmed Hurgada
    Ahmed Hurgada
    9 ימים לפני

    لو مهما عملت باسم يوسف هوا التوب انتا ارجوز نفسك تبقي شبهو الحمدلله مصر نضيفه من امثالك

    1. Deedoo Safoo
      Deedoo Safoo
      9 ימים לפני

      على أساس باسم يوسف نفسه ما سابش مصر وهج خليها تاكلك

  70. Naira Hamada
    Naira Hamada
    9 ימים לפני

    افتقدناك يا جو ربنا يحميك ❤️❤️❤️❤️ وبلاش تنزل يا جو دا حتي انا وصحابي ف جامعه الازهر خايفين ننزل نعمل تظاهر سلمي لدعم الفلسطينين لأننا ف نظر الدوله إرهابيين واخوانين لمجرد أننا ازهريه حسبي الله ونعم الوكيل 😢😢

  71. Mohammed Saad
    Mohammed Saad
    9 ימים לפני

    بمناسبة الأعمال الوطنية مفيش احسن من ارطغرل التركى. والعهد . اختيار أية وبتاع . بس تعالى انت معلقتش على مشاهد من المسلسل لية . ولا علشان نص المسلسل مشاهد حقيقية موثقة . دا اخركم . انا نفسى اعرف متضامن مع فلسطين ازاى وانت قاعد فى قناة يمتلكها عزمى بشارة الإسرائيلي . والعضو فى الكنيست الإسرائيلي . طب اعمل حلقة والنبى .عن منصور عباس بتاع الإخوان اللى بقى من الحكومة الإسرائيلية الجديدة هههه . طب اعمل حلقة عن وزير الخارجية القطرى و و بيقول على نفس القناة اللى انت شغال فيها . قال السيسى رئيس شرعى ومنتخب . هو انت اخيرا افتكرت مسلسلات رمضان ههههه . هى عاملة حرقان لسة طب هو مزعلك اوى الاختيار وهجمة مرتدة . والقاهرة كابول . لا وأية بتقول الدولة بتفرض على الناس المسلسلات .دا على أساس مفيش غير الاختيار اللى بيتعرض أو هجمة مرتدة. وبعدين . بعد الزل التركى والقطرى لمصر متعمل حلقة كدا عن حاجة زى دى . ولا عزمى بشارة يزعل .ولا تميم هيزعل . اه فهمت انت ممول ضد مصر بس ماشى ماشى . بيقولك معتز مطر هيلبس الطرحة ويقعد فى البيت . اعمل حسابك ياجو انا خايف عليك أمن على قرشين ينفعوك . تميم واردوغان اديك شفتهم بيلحسوا جزمة السيسى ياعالم بكرة هيعملوا أية .مش بعيد يجيبوك انت تلحس مكانهم. 😁😁😂

  72. Said Saidou
    Said Saidou
    9 ימים לפני

    ♥♥♥♥♥♥♥

  73. عدلي المقطري
    عدلي المقطري
    9 ימים לפני

    اللهم صلى وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

  74. عدلي المقطري
    عدلي المقطري
    9 ימים לפני

    استغفر الله

  75. عدلي المقطري
    عدلي المقطري
    9 ימים לפני

    الحمدلله

  76. Maher Alhaji
    Maher Alhaji
    10 ימים לפני

    ياخي ذبحتونا اعلانات ،50 دقيقة 11 اعلان .الله لايشبعكم 😬

    1. Maher Alhaji
      Maher Alhaji
      2 ימים לפני

      @Film Factory ياخي انا بقول اعلانات اوك بشي معقول غير كدا تكريه الناس بالبرنامج ،تاني حاجة هو البرنامج تمويله من الاعلانات اذا فبئس التمويل ، اي قناة تستخف بالمتابعين واستغلالهم بكثرة الاعلانات .

    2. Film Factory
      Film Factory
      2 ימים לפני

      انت عايز تتفرج على المحتوى كدا ببلاش فقط تاخذ متعتك وتمشي طب و فلوس اعداد البرنامج تتعوض ازاي لامؤخذه ده الراجل متغرب انت بتتشرط كمان 😂😂

    3. Moath Moaidy
      Moath Moaidy
      7 ימים לפני

      👍

  77. ﷲ~[  シ صلو على النبي (ص) ]~ﷲ
    ﷲ~[ シ صلو على النبي (ص) ]~ﷲ
    10 ימים לפני

    لكي الله يا عروبة لك الله ياشرف لنا الله وحسبنا الله ونعمة الوكيل ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

    1. Ailsa Ni
      Ailsa Ni
      יום לפני

      مقدمة جميلة احسن من نص السينما المصرية

  78. eioshen boboi
    eioshen boboi
    10 ימים לפני

    فيه إعلاميين معارضين في الخارج زيك ...والله عادوا انخطفوا وقتلوهم

  79. محمد محمد
    محمد محمد
    10 ימים לפני

    العرص جو شو بيطعن في المعارضه زي عادته

  80. Karim Mohamed
    Karim Mohamed
    10 ימים לפני

    👍👍👍

  81. محمد أنس ديبرة
    محمد أنس ديبرة
    10 ימים לפני

    أشرف السعد كان يمتلك بار صغير في بريطانية والكل يعلم ان البارات مليئ بالقمار والدعارة. ثم يأتي ويقول ان الدين والإسلام قد خنقه. نسأل الله أن ينتقم منه.

  82. Lazhar marzouk
    Lazhar marzouk
    10 ימים לפני

    هل تعلم إنو السيسي هو إلي أمر بأن توضع صوره على الشاحنات وكأنك بتبيص السيسي

  83. Mahmoud Ashraf
    Mahmoud Ashraf
    10 ימים לפני

    بطل تقلد باسم يوسف كفاية بقا

  84. Ahmidato safa
    Ahmidato safa
    10 ימים לפני

    البلد بتوحش فعلا والغربة صعبة جدا اوعى ترجع يا يوسف دنت شوفت بعينك خاشقجي ماذا حصل معه بعدما طلبوا منه يرجع ولكنه مارجع

  85. panda
    panda
    10 ימים לפני

    أساسا المساعدات لازم ما يقبلوها شعب غزة الشريف لأنها ذل أكثر من مساعدة والأفضل تكسير الشاحنات اللي عليها صورة الملعون السيسي

  86. Asmaa salem
    Asmaa salem
    10 ימים לפני

    احمد موسى نفسووو متعحب من كلامو وعارفو نصاب🤣🤣🤣🤣🤣وفعلا المساعدات اللي بتجلينا مكتوب عليها هدية من الشعب الياباني او التركي او السعودي او الاماراتي خاصة الشعب الياباني بيبعت كتير لمدارس الانروا

  87. Asmaa salem
    Asmaa salem
    10 ימים לפני

    كل مابشوف حال الوطن العربي بحمد ربنا على ابتلاء الاحتلال عالاقل احنا برباط الى يوم الدين مع ناس مش منا ولا من دينا اللهم استعملنا ولا تبدلنا

  88. areej oqdeh
    areej oqdeh
    10 ימים לפני

    such a great person proud of you Joe

  89. محمد فلاح نصر11 ريادة واعمالB
    محمد فلاح نصر11 ريادة واعمالB
    10 ימים לפני

    هههه 😂

  90. Ahmed Asaad
    Ahmed Asaad
    10 ימים לפני

    نفس اتباع مقتدى 😂😂

  91. فكار إنسى
    فكار إنسى
    10 ימים לפני

    صلاة المؤمنين فى جميع الأديان 7 صلوات = 6 حركية + 1 تلاوة حسب نصوص القرآن المهجور المحفوظ حتى اليوم هذا بلاغ لمن اراد ان يتذكى

  92. Assatour El mehdi
    Assatour El mehdi
    10 ימים לפני

    تحية من المغرب الله يوفقكم يا يوسف في هذا البرنامج وتحية للجميع

  93. smain hadji
    smain hadji
    10 ימים לפני

    نفس السيناريوات الي عندنا في الجزائر لكن بطريقة اخرى

  94. MO SALAH
    MO SALAH
    10 ימים לפני

    لو دكر ارجع مصر 😶😶. هتتعلق من فخادك

  95. عبدالله الزهراني
    عبدالله الزهراني
    10 ימים לפני

    بياع كلام لو دا الوقت يسمحون لك دخول غزه ويعطوك قملبة نووية عشان ترميها على إسرائيل ما حتعملها وفي المقابل لو إسرائيل عطتك كم دولار حا ترمي القمبله على الفلسطينين خلاص انت كرت وانحرق فرصتك في البقاء على الحياة تسترزق من المشاهدات والعب يلاه 😂

  96. صلاح ايمن
    صلاح ايمن
    10 ימים לפני

    50:55 اقل شاء معترف أن في قضية حتا لو بسيطة 😔

  97. محمد محمد
    محمد محمد
    10 ימים לפני

    نفس حركاته قبل هذا الموسم سيساوي مبطن وقال ايه احداث فيلم الاختيار قلبت المواجع بدون ما يوضح

    1. محمد محمد
      محمد محمد
      10 ימים לפני

      @Mohamed Ahmed يعني لم يوضح هو مع فليم الاختيار ام ضده وهل اللي صار فيه صح ولا لاء وللعلم هو يخدم السيسي باشياء كثيره

    2. Mohamed Ahmed
      Mohamed Ahmed
      10 ימים לפני

      ممكن توضح؟

  98. صلاح ايمن
    صلاح ايمن
    10 ימים לפני

    يا جماعة ده مش برنامج منحاز البرنامج بتاع جو هو برنامج محايد كل الي في الموضوع إسئلة نفسنا نعرف إجاباتها صح؟

    1. Aicha Boukraa
      Aicha Boukraa
      10 ימים לפני

      برنامج موجه